marți, 21 iulie 2009

Îngerul digital 2 cu subtitrare în română

11 comentarii:

Unknown 20 august 2009 la 00:04  

de unde pot sa-l descarc?

mihailmaster 23 august 2009 la 23:35  

de pe vimeo.com

DANIIL 26 august 2009 la 09:10  

Este extraordinar documentarul.Va multumesc din suflet!!!

Unknown 5 septembrie 2009 la 02:17  

Pentru a descarca aveti nevoie de 2 lucruri:
1 Mozilla
2 un plugin Video Download Helper
asa se rezolva orice fisier video care nu se poate descarca:)

Anonim 20 septembrie 2009 la 20:28  

Pace Tuturor! parca nu e de ras.. parca e mai bun razboiul..

Anonim 20 septembrie 2009 la 20:32  

va fi pace scrie Biblia :)) daca asta va fi pacea.. sa speram ca va veni sfarsitul lumii.. adica mai bine sa se loveasca soarele de pamant, sa fie potopul cel cu foc.

Anonim 20 septembrie 2009 la 22:08  

am urmarit imaginile video in continuare..ceva nu pusca... daca ma iau dupa Biblie cautand sa fiu iertat..sa-l primesc pe Dumnezeu in Inima si Sufletul meu, cel putin acum , simt ca ma inmoaie si tot odata imi da curajul sa fiu pregatit..
ok, daca Ingerii lui Dumnezeu sau luptat cu dracii aia, atunci noi cum vom lupta? devenind sclavi aici pe pamant pentru a nu ne lepada de Dumnezeu? cum va suna asta?

Pana la urma poate ca asta o sa se-ntample.. si poate ca chiar asta e si scopul.. astept si eu raspunsuri.. poate ca sunt si eu "iluminat" adica cu mintea-ntunecata. Lucifer voia egalitate.. parca asha am inteles.. nu voia sa fie condus.. ei bine poate aici gresesc si eu.. poate ca nici eu nu vreau sa fiu condus in felu asta. nu-mi pot imagina nici nu vreau sa-mi imaginez.. sa ma vad controlat in totalitate.. adica vreau sa merg sa-mi fac treaba si ei... sau vreau sa iau o pauza si ei sa ma ridice.. sa ce??? sa..imi vine sa zic ceva dar iar incalc legile lui Dumnezeu. cred ca sunt prins la mijloc si prietenii mei nu au inteles asta niciodata... in urma cu 10 ani am zis: Sunt prins intre alb si negru (bine si rau) mi-e foarte greu sa aleg. chiar nu potsa aleg.

Acum mi-am adus aminte cand am facut ce am facut si era sa cad in cap si mi sau derulat variante de imagini in fractiuni de secunda prinminte si intr-un final am aterizat in picioare.. ok.. acum ma gandesc ca poate mai bine sa nici nu ma gandesc ci sa astept momentul care ma va presa sa o fac..poate voi reusi sa iau atunci decizia cea buna.

imediat incep sa fac un film S.F.

cum se face cum nu se face, ca doar cu credinta reusim sa facem ceea ce facem.. poate am sa castig o credinta mult mai mare decat cea pe care o am in aceste clipe. filmulete de pe aici m-au determinat sa gandesc mult mai departe.. Oare de ce apt creierul Uman?

Intr`o seara am intat in camera la Maica mea care era bolnava rau, era la pat. in acele clipe,m-am pus in genunchi sa ma rog pentru ca nu mai suportam sa o vad asha.. in cateva minunte Mama mea si-a revenit. cum? ar p[utea fi : coincidenta ,autosugestia la ea , probabil vazand ca ma rog, Mana lui Dumnezeu sau doar credinta mea caci punandu-ma in genunchi sa ma rog ea isi va reveni, poate nu era neaparat necesar sa ma pun in genunchi sa ma rog la Dumnezeu.. astept raspunsuri.. as putea sa mor in urmatoarele clipe si eu poate ca nu stiu asta, si poate ca Dumnezeu nu mi-ar ierta-o. atunci datoria slujitorilor lui Dumnezeu nu este sa ma instiinteze , sa ma invete sa ma trezeasca, sa... un lucru e sigur: sunt fumator si stiu ca nu e buna tigara.

CUM POT EU SA IAU LEGATURA CU DUMNEZEU ? CUM POT EU SA DESCHID POARTA SUFLETULUI MEU SI SA-L PRIMESC PE DUMNEZEU? CU AS PUTEA SA FAC CEVA CE NU POT SA FAC? CUM AS PUTEA DE EX, DUPA CE AS MANCA CEVA SA MA TREZESC BOLNAV SI SA MERG LA MEDIC SA IAU TRATAMENT SI MEDICAMENTUL MI-AR AFECTA CREIERUL SI SA MA TREZESC CU CIPU ALA-N CAP CONTROLAT DE ANTICRIST (ADICA IMI IMAGINEZ O MASINA CU TELECOMANDA.. POATE EA SA FACA CEVA?) CUM POATE DRACU SA-I CONTROLEZE PE ACEI OAMENI SI DE CE DUMNEZEU NU NE CONTROLEAZA PE NOI (SA NE AJUTE)AM ZIS EU, POATE CA..POATE CA MA OPRESC AICI.

TOATE LA TIMPUL LOR SAU MAI BINE SPUS VOM DESCOPERII-N VIITOR.

MAI ZICETI SI VOI CEVA.

Anonim 20 septembrie 2009 la 22:55  

Credeti ca dupa moartea mea , mi-ar mai da Dumnezeu o sansa pentru ca eu gandeam problema si nu vroiam sa dau raspunsul gresit si nici nu mai aveam timp .. si m-am abtinut .. asha ca, am pierdut trenurile , si cel sfant si cel anti-sfant .. dar sigur ma vor astepta. :)

Acum cred ca se petrece cea mai mare Lupta din mintea mea:)

Istoria se repeta.. Credeti ca e bine sa dau o pauza de bere acestor ganduri luptatoare?

Intr-un fel tot ce scriu aici parca simt ca le voi revedea la Judecata. O fi chiar asha sau e doar in Mintea Mea, pentru ca e ceea ce am invatat de la Crestini?

Pauza. Omu dupa ce e treaz mai si Doarme.

Asta este libertate , cand de fapt este o obligatie? As putea totusi sa nu o fac dar sigur intr-un final am sa cad.

In Leg cu caderea.. am avut odata o Halucinatie, testand si eu o marfa halucinogena. Aveam si eu Puterea in Minte in acea perioada. Ce Sa Intamplat? ma simteam cam aiurea.. am luat Biblia sa o citesc.. In mintea mea parca auzeam o voce: "Nu mai citi ca ai sa orbesti" ok, de unde acest gand? Cine poate fi sigur?... continuare: .. la un moment dat , m-am asezat pe genunchi si am inceput sa ma rog, mi-era greu sa tin ochii inchisi.. la un moment dat , simteam cum Puterea mea crestea, crestea.. nu mai stiam ce sa fac sa opresc asta, mai ales ca si eu cresteam pana am fost atat de mare incat am vazut globul pamantesc aproximativ cat o minge de fotbal.

Simteam ca explodez daca nu0-mi consum Puterea (energia sau ce o fi) Simteam nevoia sa strang in maini Globul pamantesc sa-l fac firmituri, dar din cate-mi aduc aminte nu am facut`o.. atunci mi-am zis: Nu mai imi doresc acea Putere Mare pe care mi-o doream.. si m-am linistit.. cred ca facea stop inima la mine daca ma mai tinea ..

Chiar si azi imi doresc Putere , sa ajung undeva la un nivel mai inalt, dar cu siguranta cred ca Numarul 1 (varful) este cel mai Periculos.

Repet, a fost halucinatie sau un fel de vis sau.. cum inchideam ochii cum imi apareau imaginile. Toate astea cred ca se datorau faptului ca aveam o Dorinta Aprinsa de a ajunge Numarul 1 in Lume, cu Muzica.

...

E foarte naspa sa ai puterea in Mainile tale si sa nu stii sa o consumi (sa o folosesti) si sa-ti vina sa distrugi de disperare.

Pauza..

Anonim 20 septembrie 2009 la 23:23  

Revenire.. pe scurt :

De ce ne este frica sa mergem mai departe decat vedem si stim ca e Normal?
Sau a 2-a varianta nu credem ca putem depasii Normalul.

?

Desi auzim cu urechile si vedem cu ochii ca stiinta la depasit..

Viatza Bate Filmul :)

Credeti ca toate astea ma vor duce la Nebunie sau la Lumina?

Asta-mi aduce aminte de pomul vietii care era interzis.. deci, ce este bine sa cunoastem si ce nu este bine sa cunoastem?

Legea ar putea bloca o gandire ca si a mea pentru a nu evolua..*probabil boala*?

Cica: "Nu incerca sa-ntelegi viatza ca de-ai s`o`ntelegi ai sa-nebunesti.. Traieste-o"

Cei care conduc lumea oare au inteles`o?

...

Anonim 20 septembrie 2009 la 23:30  

Stiti ce ma deruta pe mine?
cand pe un om il doare capu si celalalt ii zice: ia crema asta si inghite`o ca o sa-ti treaca durerea.. zis si facut si durerea trecu.. crema era o crema de piele.

Anonim 20 septembrie 2009 la 23:59  

SA-TREBAT CINEVA: DACA INCEP SA CRED TOT CE AUD SI VAD, INCOTRO MA VOI INDREPTA?

Sfântul Ardealului - Părintele Arsenie Boca

Părintele Andrian Făgeţeanu - Mărturisitorul

Pilde / Pritchi

Pentru Numele Meu (2005)

Chudo, Minunea. Чудо (2009)

Ţarul (Царь) 2009

Viaţa Domnului Iisus Hristos

Viaţa Sf. Serghie de Radonej

Agresiunea Virtuală (Documentar)

Pr. Selafiil cel orb de la mănăstirea Noul Neamţ

Cuviosul Paisie Olaru - Părintele Binecuvântărilor

Noaptea Pătimirilor

Sfântul Munte ATHOS - Ghid de Învăţătură

Ostrov (Insula) 2007

Scrisori catre parintele Iacob (2009)

Înmormîntarea episcopului Dorimedont

Six - The Mark Unleashed (Un film despre creştinism şi cipuri)

Poceaev (2006)

Mitropolitul Bartolomeu Anania - La Profesionalii

Diavolul este politic corect

Filmul Preotul (Поп, 2010)

O singură Înviere

Quo vadis?

Îngerul Digital 2 (Documentar)

Viaţa Sf. Grigorie Palama şi a familiei sale

Capela Îngerului - Придел Ангела (Pridel Anghela) 2009

Patimile lui Hristos

  © Blogger template 'Isfahan' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP